De ce companiile au nevoie de servicii Business Intelligence

Cu serviciile Business Intelligence companiile iau decizii mai bune. Bazându-se pe date reale, actuale și utilizând sisteme inovative de interpretare și analiză a informațiilor, managerii de top vor avea o imagine de ansamblu asupra companiei sau asupra concurenței, iar astfel vor putea gândi noi strategii.

Având informații juridice și financiare la zi, managerii de top vor putea menține un standard înalt la nivel competitiv și se vor putea alinia marilor jucători.

Deciziile luate de persoanele aflate în conducere au efect imediat în companie, însă ele trebuie să urmeze atât trendurile în materie de business, cât și regulile de care depinde productivitatea companiei.

Avantajele serviciilor Business Intelligence

  1. Decizii mai bune de vânzări

Într-o lume în care competiția este tot mai mare, iar progresul se face într-un ritm accelerat, creșterea vânzărilor este una dintre cele mai mari provocări. Companiile care vor să-și mărească portofoliul de clienți, să dezvolte noi servicii, să lanseze noi produse sau să încheie parteneriate de viitor au nevoie de foarte multe informații. Iar cele mai importante sunt disponibile în platformele de Business Intelligence. Astfel, odată ce analizează și interpretează informațiile necesare, bazându-se pe sisteme inovative de gestionare a lor, companiile vor putea lua decizii mai bune de vânzări.

  1. Strategie mai bună de Marketing

Monitorizând tendințele pieței și analizând cererile clienților, companiile vor putea dezvolta și implementa strategii mai bune de Marketing. Evaluarea evoluției unor companii, a costurilor și a numărului de angajați pe o perioada determinată reprezintă primul pas pe care managerii de top îl pot folosi în avantajul lor. Mai mult decât atât, în baza informațiilor financiare disponibile pe platformele de Business Intelligence, managerii de top vor putea observa și analiza ce sectoare au înregistrat cele mai mari profituri și ce domenii sunt mai avantajoase.

  1. Evidență foarte clară a datelor

De cele mai multe ori, foarte multe companii se confruntă cu probleme interne tehnice sau organizatorice. Lipsa unui server care să aibă o capacitate foarte mare de stocare, aparatura învechită sau lipsa unui spațiu de depozitare a documentelor poate duce la pierderea sau rătăcirea unor informații importante. Utilizarea unei platforme Business Intelligence permite crearea și salvarea unor liste personalizate, liste care pot fi salvate în contul de client sau care pot fi descărcate în orice moment. Astfel, toate informațiile importante vor putea fi găsite într-un singur loc, iar principalul avantaj este că orice manager va câștiga mai mult timp pentru afacerea sa.

  1. Claritate asupra informațiilor financiare

Sistemele inovative de afișare, analiză și intepretare a datelor financiare reprezintă un instrument util pentru orice companie. Apelând la astfel de servicii, un manager poate observa profitul, dar și pierderea, cifra de afaceri, echilibrul financiar, posibilitatea de insolvență sau datoriile înregistrate. Un manager poate analiza datele propriei companii, pentru a ști cum este văzut de competitori sau posibili clienți, sau poate analiza alte companii. Având claritate asupra istoricului financiar și accesând sisteme inovative de Business Intelligence, un manager va putea lua decizii mai bune pentru dezvoltarea companiei.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here