Cum să fii fericit: 7 sfaturi pentru a fi mai fericit

Îţi împărtăşim câteva practici care te pot ajuta să fii mai fericit. Dacă foloseşti în mod consecvent astfel de practici, este foarte probabil să îţi creşti fericirea personală.

Cum sa fii fericit

1. Dă-ţi un impuls de încredere

De ce să încerci să îţi creşti fericirea dacă tu nu crezi că ai putea face asta? Nu ai avea de ce. Tocmai de aceea este important să îţi construieşti singur o dorinţă, ca să îţi poţi dovedi că poţi să fii mai fericit. Cel mai simplu mod de a face acest lucru este să te foloseşti de abilităţi precum prioritizarea petrecerii timpului făcând lucruri care sunt distractive pentru tine.

2. Învaţă ce te face să te simţi mai bine

În mod normal nu ai practica matematică pentru a găti mai bine şi nu ai învăţa o altă limbă pentru a pierde în greutate. Tocmai de aceea, pentru a fi mai fericit, trebuie să te concentrezi pe lucrurile care te fac fericit. Învaţă cum poţi face să te simţi mai bine, folosindu-te de calităţile pe care le ai.

3. Crează un echilibru şi depăşeşte epuizarea

Cum ai putea să ai energia necesară pentru a fi mai fericit, dacă tu este epuizat? Foarte greu. Prin urmare, este o necesitate să creezi un echilibru între viaţa profesională şi cea personală.

4. Crează o regulă în mintea ta, nevoia de a îţi creşte fericirea

O astfel de mentalitate se referă la convingerea că te poţi schimba. Atunci când îţi construieşti o nouă mentalitate, care să te ajute în ceea ce priveşte creşterea fericirii, trebuie să crezi că poţi face asta, pentru că altfel nu te vei deranja nici măcar să încerci.

5. Desprinde-te mai des de social media

Facebook tinde să aibă un efect negativ asupra fericirii tale. Alegerea ta de a pune stop acestui lucru din când în când, sau de a schimba modul în care foloseşti social media, te poate ajuta în ceea ce priveşte creşterea fericirii.

6. Încearcă să sfârşeşti modul negativ de a gândi

Uneori eşti ceea ce te face să te simţi mizerabil. Pur şi simplu nu te poţi opri din a te gândi la modul în care cineva ţi-a greşit sau la cât de rea este viaţa faţă de tine. Procesele negative de gândire, cum ar fi îngrijorarea, judecată de sine, teama de respingere, te pot face să te simţi mizerabil. Ar trebui că atunci când ai astfel de gânduri să încerci să le reorientezi. În timp, creierul tău va fi capabil să facă acest lucru mai uşor şi în mod automat.

7. Trăieşte conform valorii tale

Când începi să te explorezi pe tine însuţi şi valorile tale, descoperi că ai ştiut de-a lungul timpului ce te-ar face fericit, însă nu faci aceste lucuri. Pentru a fi mai fericit, clarifică valorile tale, pentru a îţi putea trăi viaţa în mod autonom, în conformitate cu propriile tale principii şi valori.

LASĂ UN COMENTARIU

Please enter your comment!
Please enter your name here