Coachingul, un sprijin pentru afacerea ta

Coaching-ul de afaceri sau Business Coaching este cel mai în vogă “ajutor invizibil pentru afaceri. A fost folosit mai mult de mediul corporatist însă acum este prezent şi printre micii antreprenori. Coaching-ul de afaceri nu ajută doar antreprenorii ci şi clienţii. Deci discutăm de un instrument pentru companii şi angajaţii ei dar şi pentru clienţi.

Business Coaching

Punctual, în privinţa angajaţilor, coaching-ul de afaceri ajută la selecţia acestuia, responsabilizarea lui, contribuie la stabilirea relaţiilor de lucru în echipă, gestionarea conflictelor şi formarea de noi aptitudini în rândul echipei. Tot în ceea ce priveşte angajaţii, coaching-ul de afaceri ajută liderii de echipă şi ajută şi la planificarea strategiei echipei.

În privinţa afacerii, coaching-ul ajută la îmbunătăţirea serviciilor oferite clienţilor, ajută la stabilirea unor relaţii mai bune cu clienţii dar şi la o negociere mai bună pentru afacere.

Pentru manageri, coaching-ul de afaceri îi ajută să devină lideri, să îşi îndrume oamenii în găsirea unor soluţii mai bune, să motiveze şi să menţină echipa mobilizată dar şi de a creşte capacitatea angajaţilor de a face faţă schimbării. Managerii au ocazia de a deveni imparţiali şi obiectivi pentru deciziile afacerii, să elimine barierele manageriale contraproductive, să îşi stabilească obiective precise şi să stabilească priorităţile.

Astfel, coaching-ul de afacere devine un element esenţial în sprijinul dezvoltării individuale şi al evoluţiei echipei, un instrument care poate oferi noi orientări pentru a asigura satisfactia clientului, pentru creşterea productivităţii şi a eficienţei globale a unei companii.
Iar în incheiere trebuie avut în vedere faptul că pentru fiecare afacere/ persoană coaching-ul se va aplica în mod diferit. Un alt aspect important este cel că în astfel de situaţii trebuie să apelaţi la un coach. Nu este recomandat să aplicaţi o srategie găsită pe internet sau imprumutată. Un coach se va implica în mod direct raportându-se la necesităţile afacerii şi astfel va construe o strategie de lucru.

Este ca în medicină, nu se recomandă tratamentele făcute “după ureche”.

LASĂ UN COMENTARIU

Please enter your comment!
Please enter your name here