9 lucruri pe care să le întrebi atunci când apelezi la o companie pentru optimizare SEO

Dacă nu ai timp şi experienţă tehnică pentru a îţi îmbunătăţi clasarea în motoarele de căutare, este normal să apelezi la o firmă specializată pentru optimizarea pentru motoarele de căutare.

Optimizare SEO

Problema este că ei îţi pot vinde orice, atâta timp cât tu ai zero cunoştinţe tehnice. Tocmai de aceea, îţi recomandăm să foloseşti următoarele întrebări, atunci când apelezi la o companie pentru optimizare SEO:

1. Solicită o listă cu cei mai recenţi clienţi

Nu ar trebui să ezite nici măcar o clipă în a îţi povesti măcar despre câţiva clienţi cu care au lucrat recent sau cu care încă lucrează.

2. Întreabă care este modul prin care ei îţi vor îmbunătăţi poziţia în motoarele de căutare

Asigură-te că agenţia îţi va oferi o consultanţă SEO înainte să îţi poată da răspunsul concret la această întrebare. În caz contrar, mai caută!

3. Întreabă dacă îţi include site-ul în Google sau în alte motoare de căutare

Nu vrei o agenţie SEO care să îţi pregătească platformă online pentru un singur motor de căutare.

4. Întreabă dacă îţi poate garanta un rezultat în motoarele de căutare

Dacă agenţia SEO îţi răspunde că da, este momentul să “te întorci şi să fugi”. Nimeni nu îţi poate garanta prima poziţie în niciun motor de căutare!

5. Întreabă dacă au experienţă în optimizarea SEO pentru rezultatele locale în motoarele de căutare

Pentru afacerile mici este important să apari în rezultatele căutărilor locale (ex. restaurant bucureşti / restaurant sector 4).

6. Întreabă dacă va exista transparenţă şi dacă îţi vor transmite toate acţiunile pe care le fac

Optimizarea SEO a site-ului va necesita mai multe modificări la codarea paginilor pe care deja le ai şi este necesar să ştii ce modificări au făcut şi câte pagini au modificat şi totodată să îţi ceară acordul.

Ei pot adăuga conţinut nou pentru care să nu ai permisiunea să îl postezi (conţinut care nu îţi aparţine sau imagini).

7. Întreabă cum măsoară succesul campaniei SEO

Aici ar trebui urmărite două lucruri, ambele la fel de importante:
– Câte poziţii în plus primesc cuvintele cheie în motoarele de căutare
– Ce trafic generează cuvintele în motoarele de căutare

8. Întreabă care sunt preţurile pentru o optimizare SEO de succes

Preţurile pentru o optimizare SEO pot varia, în funcţie de nişa în care este afacerea ta, pentru că în funcţie de asta, competiţia poate există sau nu. Tocmai de aceea, preţurile pot varia, de la o campanie cu 500 de euro până la o campanie de 2000 de euro pe lună.

Îţi recomandăm să te informezi online care sunt preţurile, ca să poţi avea o imagine corectă asupra preţurilor unei campanii SEO.

9. Întreabă ce se întâmplă după finalizarea campaniei

După finalizarea campaniei ar trebui ca toate fişierele optimizate să rămână proprietatea ta.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here