VIDEO Exerciţiul care te ajută să adormi în doar 60 de secunde

În ultimii ani, numărul persoanelor care suferă de insomnie a crescut, afirmă cercetătorii, care spun că tulburările de somn nu ar trebui ignorate, deoarece sunt nocive pentru organism şi pentru sănătate.

exercitii-adormit-60-secunde

Potrivit sutdiilor, femeile sunt de două ori mai expuse la insomnie, însă doctorul Andrew Weil, profesor la Harvard, susţine că există un exerciţiu de respiraţie care îi ajută pe cei care au tulburări de somn să adoarmă în 60 de secunde.

Este vorba de tehnica 4.7.8, despre care medicul spune că este cea mai eficientă dintre toate, fiind nu doar un bun somnifer, ci şi un instrument excelent de relaxare.

Dacă persoanele doresc doar să se relaxeze, poziţia recomandată de doctorul Andrew Weil este poziţia de şezut, cu spatele drept şi sprijinit de perete, scaun sau orice fel de suport. Dacă cei care fac acest exerciţiu vor să adoarmă în 60 de secunde, expertul spune că poziţia recomandată este stând întinşi pe pat.

După ce persoanele stau în poziţia corectă, limba trebuie poziţionată în spatele dinţilor de sus, în locul de unde începe cerul gurii. Apoi, gura trebuie închisă, iar aerul inhalat pe nas, în timp ce număraţi până la patru. Ţineţi aerul în piept pentru şapte secunde. Apoi expiraţi aerul strâns în plămâni pe parcursul a opt secunde.

LASĂ UN COMENTARIU

Please enter your comment!
Please enter your name here