STUDIU Bucureştenii preferă să-şi cumpere haine de la centrul comercial cel mai apropiat de locuinţă

MKOR Consulting continuă seria cercetărilor de piaţă pe domeniul fashion cu obiceiurile de cumpărare din mall-uri.

IKEA Shopping MallOrice brand vestimentar trebuie să ia în calcul amplasarea unui magazin într-un mall sau într-un centru comercial deoarece 96% dintre persoanele intervievate în cadrul studiului MKOR îşi cumpără haine de aici.

Românii se dovedesc a fi extrem de comozi astfel că proximitatea este principalul factor în alegerea unui mall. 43% dintre intervievaţi au declarat că merg la cel mai apropiat mall de locuinţă. Numărul mare de magazine (30%) şi unicitatea brandurilor (24%) completează topul criteriilor de selecţie.

Ce fac clienţii când ajung în mall? Aproape jumătate (42%) dintre respondenţi se duc la mall de câteva ori pe lună pentru a-şi achiziţiona produse vestimentare, iar 28% merg o dată pe lună într-un centru comercial. În afara hainelor, românii care frecventează mall-urile din Bucureşti fac acest lucru şi pentru a lua masa (29%) sau, pur şi simplu, pentru o plimbare (18%).

Documentarea prealabilă privind produsele sau magazinele de interes dintr-un mall se realizează cu ajutorul Google de peste 60% dintre cei intervievaţi. Când se află în faţa raftului, cei mai mulţi clienţi (73%) cer informaţii direct de la personalul din magazin.

„Prin această nouă cercetare am dorit să analizăm care sunt diferenţele comportamentale între cumpărătorii online şi cei din magazine de pe piaţa de fashion din România. Relevante sunt opţiunile atunci când clienţii ajung în cele două medii. Cei din online sunt interesaţi, în primul rând, de preţ, iar cei direcţi au ca prioritate cât de aproape este mall-ul de casa lor. Prin urmare, vorbim de două tipuri de comportamente total diferite care necesită aborbări specifice din partea retailerilor din domeniu”, a precizat Corina Cimpoca, Consultant Senior şi fondator MKOR Consulting.

LASĂ UN COMENTARIU

Please enter your comment!
Please enter your name here