Profilul clientului român care îşi cumpără online articole vestimentare

Recent, FashionDays, unul dintre cele mai mari site-uri de cumpărături din România, a realizat un sondaj pentru a afla care este profilul cumpărătorului online.

profil cumparator haine online 2017 fashiondays

Potrivit datelor oferite de cei de la FashonDays, femeile sunt cei mai activi cumpărători de haine, încălțăminte și accesorii. Din cei 4 milioane de membri ai site-ului din toate cele trei țări în care se regăseşte acesta, 65% sunt femei. Interesant este că, în ultimul an, publicul masculin a crescut cu zece procente.

„Fashion Days este companie cu un potențial de creștere foarte mare și cu o traiectorie clară: prima destinație de shopping pentru clienții de fashion online. Suntem aici datorită clienților noștri și vom continua să investim în servicii gândite special pentru ei, în dezvoltarea sistemelor, a aplicației de mobil și în dezvoltarea gamei de produse cu branduri noi. Vrem să le oferim constant o experiență impecabilă de shopping”, a spus Andrei Chirilă, Chief Marketing Officer Fashion Days.

În România, majoritatea clienților provin din orașele mari ale țării: București, Constanța, Timișoara, Cluj, Iași și Brașov. Mai în profunzime, publicul Fashion Days este eterogen, pasionat de stil, cu o viață activă, program încărcat, care accesează multiple surse de informație și shopping.

Clienții caută o experiență de shopping, branduri populare și produse de calitate. În topul brandurilor cu cele mai mari vânzări se regăsesc United Colors of Benetton, Guess, Le coq Sportif, Pepe Jeans, Desigual, Diesel, Zee Lane, Calvin Klein, Nike, Esprit, Love Moschino, Next, Mango.

În ceea ce privește modalitatea de comandă, mobile-ul este prima opțiune în fashion, comenzile pe mobil atingând o creștere de peste 50% în prezent. De asemenea, clienții Fashion Days au investit mai mult în fashion, astfel că în ultimul an și jumătate valoarea coșului de cumpărături a înregistrat o creștere semnificativă: coșul mediu de cumpărături a ajuns la 340 Lei, în creștere cu 10% față de anul precedent.

LASĂ UN COMENTARIU

Please enter your comment!
Please enter your name here