Google, cel mai valoros brand din lume. Podiumul, completat de Apple şi Amazon!

Americanii de la fortune.com au preluat şi publicat un top realizat de Brand Finance, care face referire la cele mai valoroase branduri din lume. Potrivit topului, primul loc este ocupat de Google, care a preluat şefia clasamentului de la Apple.

google apple amazon top brand

Sursele citate notează că brandul Google are la începutul anului 2017 o valoare monetară mai mare cu 24% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, ajungând la 109,5 miliarde de dolari.

Deşi a ocupat primul loc în top încă din anul 2011, Apple se află acum pe cel de-al doilea loc, cu o scădere de 27%, brandul american ajungând acum să valoreze 107,1 miliarde de dolari.

Cel de-al treilea loc de pe podium este ocupat de Amazon, care şi-a păstrat poziţia ocupată cu un an în urmă, dar care s-a apropiat foarte mult de Apple. Astfel, acest brand a crescut cu 53%, valorând în prezent 106,3 miliarde de dolari.

Cea mai mare creştere dintre primele 20 de branduri din lume a înregistrat-o Facebook, care a urcat de pe poziţia a 17-a până pe locul 9. Brandul deţinut de Mark Zuckerberg are acum o valoare de monetară de 61,9 miliarde de dolari, cu 82% mai mult decât anul trecut.

Creşteri foarte mari au avut şi brandurile Alibaba (de pe locul 60, pe locul 23), Volkswagen (de pe locul 56, pe locul 41), Nissan (de pe locul 62, pe locul 42), Ikea (de pe locul 63, pe locul 43) şi Tencent (de pe locul 117, pe locul 47).

La polul opus, cele mai drastice scăderi ale valorii monetare le-au avut Coca Cola (de pe locul 16, pe locul 27) şi Vodafone (de pe locul 30, pe locul 50).

Topul întreg poate fi găsit AICI

LASĂ UN COMENTARIU

Please enter your comment!
Please enter your name here