Femeile din România au realizat un kit care promovează afacerile conduse de reprezentantele sexului frumos

Femeile din România sunt mai independente ca niciodată, iar multe dintre ele şi-au luat inima în dinţi şi au pătruns în dura luptă din mediul de afaceri, până mai curând dominată de bărbaţi.

Elite Business Women

Succesul româncelor a fost atât de mare încât acestea s-au unit într-o comunitate naţională care înglobează peste 6.000 de femei de afaceri, iar rezultatele lor antreprenoriale sunt prezentate, anual, ca modele de succes, la conferinţe din România, Portugalia şi Marea Britanie. Acestea au lansat, la începutul anului 2017, „Media Kit pentru IMM-uri“, un proiect unic în România, menit să promoveze, atât la nivel naţional, cât şi internaţional, afacerile autohtone conduse de reprezentantele sexului frumos.

Proiectul reprezintă un instrument de promovare online care înglobează acţiuni precum e-mail marketing, crearea de conţinut pentru articole de promovare în online, promovare targetată prin Social Media şi în motoare de căutare, testimoniale şi bannere de promovare online. Prin intermediul acestui proiect, beneficiarii vor avea acces la un public format din antreprenori, manageri, freelanceri, persoane în funcţii de conducere în companii multinaţionale, vor primi consultanţă gratuită şi un plan de promovare online şi offline din partea organizatorilor.

„Comunitatea noastră, denumită Elite Business Women, este o dovadă vie a faptului că promovarea targetată în online și în offline îţi crește afacerea, îți creează o identitate și, în cele din urmă, un brand personal și al companiei. Online este viitorul, legăturile online au devenit la fel de comune precum contactul telefonic, prezența în acest mediu fiind o carte de vizită a companiei”, a spus Bianca Tudor, fondator Elite Business Women.

LASĂ UN COMENTARIU

Please enter your comment!
Please enter your name here