Facebook a început testarea reclamelor în cadrul aplicaţiei Facebook Messenger

Facebook a început integrarea anunţurilor de publicitare în cadrul aplicaţiei Facebook Messenger, potrivit celor de la techcrunch.com.

Facebook MessengerCompania spune că va face teste foarte mici în Australia şi Thailanda, ceea ce va permite companiilor să plaseze un anunţ pe ecranul de start al aplicaţiei Facebook Messenger. Acestea vor fi sub formă de card ads, vor include imagini în miniatură şi vor fi însoţite de text şi link, urmând să apară sub cele mai recente conversaţii.

Link-urile din interiorul reclamelor vor direcţiona utilizatorii spre informaţii despre respectivul business, către înscrierea într-un serviciu sau diverse alte opţiuni solicitate de compania care va alege să-şi publice reclamele prin Facebook Messenger. Acest lucru este similar cu modul în care funcţionează acum reclamele de pe paginile de Facebook, unde utilizatorii pot face o acţiune specifică, cum ar fi să facă cumpărături online.

Aplicaţia Facebook Messenger are în momentul de faţă peste un miliard de utilizatori lunar în întreaga lume, iar fiecare dintre aceştia ar putea fi targetat prin recleme de acest gen.

Desigur, acesta este momentan numai un test. În cazul în care interacţiunea dintre anunţuri şi utilizatorii aplicaţiei va fi scăzută, Facebook ar putea regândi modul în care vor pune în aplicare acest sistem. În plus, compania a subliniat faptul că utilizatorii pot ascunde sau raporta diverse anunţuri, folosind meniul aplicaţiei.

LASĂ UN COMENTARIU

Please enter your comment!
Please enter your name here