Cum să creezi un conținut super-bun pentru site-ul tău

Adesea auzim cât de important este conținutul textual pentru orice website care își dorește să fie mai popular online. Însă ce înseamnă cu adevărat un text bun pentru website-ul tău? Totul se învârte în jurul cuvintelor cheie, care ajută motoarele de căutare să identifice website-ul tău și conținutul acestuia. Cum poți afla ce reprezintă cuvintele cheie și care sunt cele mai bune pentru afacerea ta?

Continut WebsiteVenim cu câteva sfaturi simple, dar eficiente:

  1. Dacă vrei să fii citit – citește!

Theodore Roosevelt spunea: „sunt o parte a tot ceea ce citesc”. Atât de adevărat! Citind, nu doar te relaxezi și uiți de grijile zilnice, dar și înveți o mulțime de lucruri interesante. Expresiile metaforice, datele de caracter științific, felul de a-ți expune ideile și a aduce argumente – toate acestea se vor reflecta într-o manieră involuntară în creația ta. Nu ignora nicio sursă de lectură sau de informare. Totul, de la cărțile de literatură artistică, la site-urile de știri, toate îți vor fi de folos, mai devreme sau mai târziu.

  1. Vezi ce scriu alții

Acest sfat nu ține nicidecum de plagiere, ci de o comparație și o apreciere obiectivă a propriilor rezultate. Prin comparație, poți vedea ce are valoare și ce nu, poți învăța din greșelile altora. Dacă scrii despre călătorii în România, atunci caută toți bloggerii și site-urile din domeniu și analizează-le. Cele mai populare pagini cu siguranță și-au captat publicul prin texte bune. Citește, compară și fă mai bine!

  1. Nu-ți fie frică să fii original

Ai citit sute de cărți, ai văzut mii de site-uri din același domeniu și ai tentația să mergi pe o cărare bătătorită? Nu! În scris, ca și în viață, trebuie să fii tu însuți, să fii unic, adică – așa cum ești! Găsește-ți stilul și propria manieră de a dezvălui subiectele abordate. Naturalețea mereu e la modă – ține minte acest lucru!

  1. Fă o analiză a cuvintelor cheie

Aici începe partea mai tehnică. Dacă vrei ca textele scrise de tine să fie ușor găsite la căutare în Google sau alt motor de căutare, o analiză a cuvintelor cheie este inevitabilă. „Textele bune” pentru motoarele de căutare sunt textele care vin cu soluții la problemele căutate de utilizatori. Pentru a putea porni în a crea un text bun pentru site-ul tău, trebuie să știi ce caută utilizatorii. Ce caută despre tine și cum ajung pe site-ul tău.

Totodată, trebuie să acorzi atenție și volumului de căutări ale cuvintelor cheie pe care le țintești. Un cuvânt cheie cu un număr mic de căutări, de exemplu, nu trebuie să fie un lucru negativ. Alege să creezi conținut pe baza acelui cuvânt cheie. Motoarele de căutare vor identifica site-ul tău drept un pioner, printre primele site-uri care generează conținut pentru acel cuvânt cheie.

Plasarea cuvintelor cheie în text este și ea importantă. Alege să incluzi cuvintele tale cheie în subtitluri, pentru a evidenția algoritmilor de indexare despre ce este vorba în articol, dar și pentru a face textul mai lizibil.

Algoritmii de căutare nu vor putea identifica greșelile de ortografie sau gramaticale, însă existența acestora pot alunga cu ușurință utilizatorii de pe site-ul tău.

LASĂ UN COMENTARIU

Please enter your comment!
Please enter your name here